Doelstelling

De stichting heeft tot doel het werven van fondsen om leuke dingen te doen voor diabetes-patiëntjes.

Wij zijn een landelijke stichting, maar doen niets op medisch gebied.
Wij proberen alleen leuke dingen te doen voor kinderen in de leeftijd van 0 tot 17 jaar, welke te maken hebben met diabetes.
Kinderen die ingeschreven staan bij de Lenderink-Maters Stichting ontvangen rond Sinterklaas een leuke attentie.

Kinderen die langer dan 7 dagen opgenomen worden in het ziekenhuis, ontvangen, als het secretariaat hiervan op de hoogte wordt gesteld, maximaal 2 x per jaar van de Lenderink-Maters Stichting een bezoekje en een geschenkje.
Wanneer de afstand te groot is ontvangen zij een beterschapskaart met kadobon.
Dat dit op prijs gesteld wordt blijkt wel uit het feit dat zich al veel kinderen bij ons hebben aangemeld.

Mocht u ook kinderen weten met deze ziekte laat het ons dan weten of laat ze zich aanmelden bij ons secretariaat.

Wij beschikken ook over een promotie-uitgave.
Verspreiding vindt plaats via de doelgroep, maar ook via de gezondheidszorg. Bent u actief in de gezondheidszorg en wilt u de promotie-uitgave in een grotere oplage ontvangen om deze in uw instelling aan te bieden, neemt u dan contact op met het secretariaat.
De oplage wordt u kosteloos en franco toegestuurd.

De promotie-uitgave komt mede tot stand door DNB Groep: www.dnbgroep.nl